Klacht afhandeling

Klachtenafhandeling:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.

Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.


Onze gegevens:

Uitlaatmagazijn

Adres: Scheepersstraat 179

2572 AJ Den Haag Nederland
Tel: + 31 (0)70 3099332

info@uitlaatmagazijn.nl 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u hier geen prijs op  stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar uitlaatmagazijn bij is  aangesloten.

http://www.keurmerk.info/